środa, 2 października 2013

Pizza i słodkości

Dla miłośników pizzy zrobiłam zawieszkę - już polaną ketchupem:


Dla osłody babeczki szydełkowe - tym razem sporych rozmiarów:


Jedna z waniliowym kremem i malinkami a druga pistacjowa. Obie  mają ponad 5 cm wysokości.

Oba projekty, czyli  pizzę i babeczki robiłam bez schematów:)

A na sam koniec zaprezentuję co otrzymałam od Pauliny Kielar z bloga artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com:


Z wymianki jestem bardzo zadowolona:) Lubię takie zabawy i chciałabym po raz kolejny podziękować Paulinie za wyjątkowe prezenty :)

Pozdrawiam
Paulyntolyna

7 komentarzy:

  1. Same pyszności zrobiłaś:P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawałek pizzy bardzo fajnie wygląda jako zawieszka. Od razu pomyślałam sobie że ta zielona babeczka to pistacjowa. Mój pistacjowy miód też jest zielony. Bardzo ładne przedmioty otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymiękłam już przy pizzy ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pizza jest super ale babeczki też są słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie udane słodkości szydełkowe, a prezencik milutki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...