wtorek, 27 sierpnia 2013

Wyniki candy

Czas na ogłoszenie wyników. Sporo osób zapisało się i mam nadzieję, że pozostaniecie u mnie na dłużej. Co jakiś czas zerkniecie, co u mnie słychać i jak leci:)

Każda osóbka otrzymała numerek (oczywiście kto spełnił warunki). Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że przyporządkowałam Was do numerków. Ułatwiło mi to losowanie.
Do losowania użyłam programiku napisanego przez mojego chłopaka. Podałam zakres (w tle można podziwiać tapetę na moim pulpicie;p)


A teraz przystępujemy do losowania:


 a pod tym numerkiem ukrywa się:

Gratuluję!

Wspominałam, że nagród będzie więcej niż jedna więc losuję kolejny numer:

 A pod 25 kryje się:

Również gratuluję!
Macie ochotę na jeszcze jedno losowanie?

To spróbujemy jeszcze raz:


I ostatnim Szczęśliwcem jest:



Upominki dopiero przygotuję, myślę że zajmie mi to ok 2 tygodni. Mam nadzieję, że zrozumiecie i poczekacie cierpliwie.
Prosiłabym o przysłanie na mój email adresów, na które czekam do 3 września. W innym przypadku będę zmuszona losować ponownie.

Dziękuję za udział w zabawie i zachęcam do zaglądania :)

Do zobaczenia
Paulyntolyna

16 komentarzy:

  1. Ech alee szkoda :(:(
    Ale i Gratuluje Szczesciarom :)
    Dziekuje za zabawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przebiegłam do posta o Candy zobaczyć jaki mam numerek i co widzę? Nie ma mojego wpisu :(
    No nic, trudno :( ominęła mnie zabawa :(
    Ale tak to jest jak się od czasu do czasu wpisów dokonuje przez telefon :)
    Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejęłam się i sprawdziłam czy to czasem nie z mojej winy. Ale niestety nie wleciał do mojej skrzynki pocztowej mail z wiadomością o komentarzu od Ciebie;/

      Usuń
    2. Nie pierwszy raz mi się to zdarzyło, ale już wiem, że to moja wina, a raczej wina relefoniku, albo tego że coś za szybko robię :-)
      Ten i poprzedni komentarz też zamieszczam przez telefon, więc kontrolnie uczę się co i jak wolniej robić aby wszystko zachować (nie mogę używać opcji "cofnij")
      Pozdrawiam Cię. :-))))

      Usuń
  3. dziękuję za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyń :)
    ps. paczuszka gotowa ...teraz tylko czeka kiedy mężuś mój się nad nią zlituje...
    mam nadzieję, że mnie zrozumiesz...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i znowu nie trafiło na mnie ;-)
    Gratulacje dla Dziewczyn, a dla Ciebie podziękowanie za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeszcze raz ja ;-)
    Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/08/wielkookie-limonkowe-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. No szkoda, że mój numer się nie wylosował:) ale bardzo, bardzo dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwcom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. weeeeehiiii :) już wysyłam maila z adresem

    gratuluję pozostałym szczęśliwcom !

    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje szczęśliwcom i dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziś doczytałam :) ale sie cieszę !! już lecę na pocztę i wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję zwycieżczyniom i dziekuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...