sobota, 23 marca 2013

Wymianka z Karoliną z KaoriArt

Dziś otrzymałam paczkę z wymianki, na którą z niecierpliwością czekałam. Mój chłopak usiadł obok mnie i cały czas obserwował moje reakcje i emocje, które go cieszą ;p
A teraz koniec gadania podziwiajcie:


Otrzymałam piękną bransoletkę, z elementami szyciowymi (widoczna na ostatnim zdjęciu) - jest wspaniała i mam już ją założoną, konika na biegunach, zawieszkę z ptaszkami (wisi już na mojej ścianie), broszkę, kolczyki, drugą bransoletkę z serduszkiem, serwetki, pudełeczko folkowe (już jest na półeczce), herbatki, a świecznik dotarł cały, cukiereczki. Naprawdę duuuuuuuuużo tego! Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam. Dziękuję Karolino, wymianka sprawiła mi dużo radości. A kto ciekawy co otrzymała Karolina to zapraszam na jej bloga http://kaoriart.blogspot.com/.

Dziękuję jeszcze raz! I jestem chętna na następną wymiankę z Tobą:) Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Świetna:) Chyba podzielisz się z siostrą tą serwetką w czosnek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne prezenty dostalas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Kochana,że wszystko dotarło w jednym kawałku i sprawiło Ci tyle radości ^^
    Ja również mam nadzieję,że to nie będzie nasza ostatnia wymianka ;-) Pozdrawiam serdecznie Karola ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...