wtorek, 19 lutego 2013

Wiosenna puszka

U mnie znów wiosennie:


:)

17 komentarzy:

  1. jak pięknie! niezwykle uroczy drobiazg :) puszka jest naprawdę bardzo wiosenna, może rozgoni tą straszną zimę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli szansa na rychłą wiosnę jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna puszka. Świetnie się nada na długopisy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niby zwykła puszka, a jaki ładny bibelot wyszedł :-) super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka delikatna :) Slicznie Ci ona wyszla :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie wyszło takie delikatne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Lekka, zwiewna, wiosenna ;-) super

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudo!!!! trudno uwierzyć,że to zwykła puszka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę wiosenna ... a na dodatek delikatna i subtelna , wszędzie się wpasuje...E:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze zwykłej puszki zrobiłaś coś pięknego :) Gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobaja mi się puszki robione w deqo ,taka zwykła prosta rzecz a jak ładnie może wygladac.słuchaj Aniu ustalmy jakiś konkretną date wymianki.Bo ja inaczej nie dam rady jakoś się zebrac ;/ I to ma byc taka mała wymianka czy duża? bo wiem mniej wiecej co już Ci zrobię ;-)
    Przepraszam za tą zwłokę ale pracuje teraz na zmiany i jeszcze robie prawo jazdy i tak mi wstyd ,ze Cię kobitko zaniedbałam ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam już maila do Ciebie:) Ania to moja siostra;p Ja to Paulina;p Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Bardzo ładna puszeczka :) taka delikatna, wiosenna a jakże :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...