niedziela, 3 czerwca 2012

Kamienie decoupage

Podczas zeszłorocznych sierpniowych spacerów nad brzegiem morza nazbierałam sporo oszlifowanych kamieni. Zauroczona ich wyglądem zabrałam do domu. Na początku zostały umieszczone w ozdobnym słoiku, leżały tam sobie spokojnie do chwili, gdy przeglądając blogi natknęłam się na kamienie ozdobione techniką decoupage. Postanowiłam też i swoje kamienie ozdobić, efekt bardzo mi się podoba. Kamienie w całości pokryte są biała farbą akrylową. Oczywiście zrobiłam ich więcej, mam 13 sztuk. Jak na razie znajdują się w kartonie.

Kamienie decoupage


6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł - w sam raz na wyzwanie, bodajże w Szufladzie. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest coś czego nie potrafisz zrobić??????? Ty to dopiero masz pomysły:)) Faktycznie jest to Galeria Rzeczy Ładnych:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Gratulacje. Kamienie wyglądają naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Jedyna taka, niepowtarzalna ozdoba i to wykonana w całkiem prosty sposób... Gratuluję kreatywności!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...